La companyia britànica s’ha declarat en fallida i ha deixat d’operar, abandonant a uns 110.000 passatgers sense vol de tornada. A Eivissa aquesta situació ha afectat cinc vols, amb dues arribades i tres sortides amb destí al Regne Unit.
DE fet, ahir mateix, 165 passatgers que havien de volar des des Codolar fins a Londres amb Monarch finalment ho feren amb Qatar Airways.
L’Autoritat d’Aviació Civil del Regne Unit ha indicat que es tracta d’una situació «sense precedents» i ha assenyalat que els passatgers que són a l’estranger tornaran a Gran Bretanya sense que això els suposi un cost addicional.
L’aerolínia Monarch cancel·la cinc vols a les Pitiüses
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Rafa González Ribas (GxF): «En un any i poc, el govern de Sa Unió quasi es carrega el Consell de Formentera»

Dilluns 18.30h: com ajudar els fills a estudiar? L’IES Marc Ferrer en dona les claus a ‘L’hora del cafè’


