Així al gener han passat per l’aeròdrom des Codolar 164.320 persones, incrementant aquesta xifra un 16,9% respecte al mateix mes de 2017.
El trànsit estatal de viatgers va experimentar una pujada del 20,2%, superant els 150.000, mentre que l’internacional, va caure en un 10,7%, amb 13.390 passatgers.
Després dels viatgers espanyols, la següent nacionalitat fou l’holandesa, amb més de 6.000 passatgers, la britànica amb uns 4.000 i els italians amb poc més de 2.200. El mercat anglès ha set el que més ha crescut, amb un increment del 10%, a causa de les sis rutes setmanals a Londres.

L’aeroport d’Eivissa continua augmentant el trànsit de passatgers durant el 2018
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

La irrupció de la IA al món de la locució: “Si vols donar un punt de qualitat al teu producte, t’ho ha de fer un humà”

Extingit un petit incendi forestal als voltants del restaurant Caminito

