EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Hotel Casbah.

L’ocupació hotelera de juny baixa un 1,4 % amb relació al 2023

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 12
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 12

Durant el juny passat, la nostra illa ha registrat una ocupació del 73,06% de les places hoteleres en oferta, un 1,4% menys que el mateix període del 2023. Així ho reflecteixen les dades de l’enquesta d’ocupació fetes públiques aquest dimecres per la Federació Empresarial Hotelera d’Eivissa i Formentera (FEHIF).

Quant a la primera quinzena, el mes passat l’ocupació se situava en el 68,69%, mentre que a les dues darreres setmanes, aquesta ha pujat fins al 77,42%.

Pel que fa a la mitjana de temporada, de maig i juny, aquesta queda al 64,80%, un 5,30% superior a la de l’anterior exercici.

D’altra banda, Eivissa ha tingut una ocupació del 83,07%, amb una baixada del 0,9% en la comparativa amb el juny de l’any passat.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!