Segons dades d’aquest matí facilitades pel govern xinès, el nou coronavirus causant de la pneumònia de Wuhan ha provocat ja 81 morts, i el nombre d’infectats diagnosticats arriba a 2.820. Unes xifres que es preveu que vagin en augment al mateix temps que el virus s’estén ja per 12 països de quatre continents.
Divendres passat, tècnics d’epidemiologia de l’IbSalut van participar a través d’audioconferència en una ponència del Centre de Coordinació d’Emergències Sanitàries del Ministeri per a articular un protocol d’actuació i intervenció en el cas, de moment poc probable, que es donés un positiu per coronavirus a l’Estat. Al De Far a Far abordem aquesta qüestió amb na Maria Antònia Font, directora general de Salut Pública.

Maria Antònia Font, Directora General de Salut: “Ara estem més preparats per fer front a un coronavirus”
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

GxF acusa Sa Unió de no detectar les obres il·legals de Punta Prima fins després de les seves denúncies

Sa Unió reclama a Neus Massanet que prioritzi al Senat els problemes de Formentera davant la “deixadesa” del Govern d’Espanya

