EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

“El que no ens han robat, s’ha cremat”

Per Radioilla
Comentaris: 3
Visites 58
Per Radioilla
Comentaris: 3
Visites 58

Tornar a casa i trobar-te-la totalment cremada, això és el que van viure la passada nit de dimecres na Paquita i n’Antonio quan arribaven de veure l’eliminatòria de Copa a Sant Francesc. Na Paquita ens explica com van anar els fets i el que hauran de fer ara ella, el seu marit i el seu fill després que els tècnics confirmessin que la vivenda s’ha d’enderrocar.

 

 

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Articles relacionats

Articles relacionats

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!