TOP
https://ovac.conselldeformentera.cat/

Noves vies per als tràmits de la ciutadania amb el Consell

El Consell de Formentera informa que davant la situació de crisi sanitària que estem vivint, una de les primeres mesures preses va ser el tancament de l’atenció ciutadana presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) per tal d’evitar els desplaçaments de la població al Consell i minimitzar el contacte personal també entre i amb el personal.
En aquest sentit, la consellera de Noves Tecnologies, Vanessa Parellada, ha destacat que “tots els tràmits que habitualment poden realitzar-se a l’OAC també es poden fer via telemàtica a través de l’OVAC, l’oficina virtual d’atenció a la ciutadania, https://ovac.conselldeformentera.cat“.

Altres vies de comunicació
A més, per tal de facilitar a la ciutadania la realització dels tràmits via OVAC, s’han habilitat els mitjans següents per donar resposta als dubtes i incidències que puguin sorgir:
– Correu electrònic: oac@conselldeformentera.cat
– WhatsApp: 687209618.
Així mateix, es manté el servei de la centraleta a través del telèfon 971321087, incrementant l’horari d’atenció de l’OAC fins a les 20.30 h.

Se segueix treballant
“El personal de l’OAC segueix treballant a porta tancada o bé fent teletreball per tal d’atendre la ciutadania a través dels mitjans esmentats”, segons ha explicat el conseller de Serveis Generals, Bartomeu Escandell, que ha agraït a tota la plantilla del Consell per la ràpida adaptació que han fet “per continuar donant el millor servei públic des de l’administració insular”. “Respondran al telèfon, al whatsapp i també els correus-e, i si deixeu un telèfon, us tornaran la trucada per ajudar-vos en tot el que puguin”, ha afegit.
D’altra banda, des de la secretaria del Consell s s’informa que mitjançant la centraleta del Consell també es podran aixecar diligències telefòniques. El número de fax de la institució és el 971322556.

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES