Protecció Civil repartirà 12 portàtils de l’IES Marc Ferrer a alumnes del centre perquè puguin seguir les classes de manera en línia a través de l’aula virtual.
Els voluntaris faran el repartiment dels ordinadors durant aquesta tarda, els portàtils els presta l’institut als alumnes que no disposaven d’aquest mitjà a les seves llars perquè puguin continuar amb els seus
estudis mentre no hi hagi classes presencials.
Aquesta acció ha estat coordinada per l’àrea de Benestar Social, en col·laboració amb l’àrea d’Interior i l’àrea d’Educació del Consell de Formentera.
Altres centres d’educació primària també estan mirant les necessitats del seu alumnat per tractar d’ajudar a les famílies que necessitin aquests recursos.

Portàtils per seguir els estudis en línia
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

GxF al Ple d’agost: evitar els aterratges d’helicòpters privats, prevenir inundacions i millorar el manteniment del Camí Vell i de l’arbrat urbà

L’ANPE alerta de la dificultat de cobrir places docents a Formentera, amb cinc places sense adjudicar

