TOP
Bombones de butà.

Repsol demana que es facin les comandes de butà a través d’un telèfon 900

La Petita i Mitjana Empresa de Formentera (PIMEF) s’ha posat en contacte amb Repsol i ha difós un comunicat en què indica que per garantir un correcte abastiment de butà i propà a particulars i empreses de Formentera, cal cridar al telèfon gratuït 900 321 900. Segons la PIMEF, si es procedeix d’aquesta manera, totes les comandes queden registrades i es podrà “comprovar de manera real els retards i incidències, podent actuar en conseqüència per part de Repsol”.
Ràdio Illa ha comprovat en dos ocasions, avui al migdia, com funciona aquest servei telefònic. Primer un contestador automàtic pregunta, en castellà, el motiu de la telefonada, a la qual cosa s’ha respost “comprar butano“. Posteriorment, en menys d’un minut d’espera, un operador s’ha identificat amb nom i llinatges per atendre la comanda, requerint dades personals i domicili del demandant. Una vegada feta la comanda, i amb la finalitat de concretar les hores de rebuda i pagament del butà a l’adreça indicada, l’operador ha recomanat cridar a l’empresa que cobreix les Balears, SET Energia, al telèfon 971 28 51 51.
La comanda serà servida, segons l’operador, en menys de 48 hores a partir de l’endemà de l’encàrrec, sense comptar dissabtes i festius. Per exemple, l’encàrrec fet avui divendres, s’hauria de rebre entre dilluns i dimarts de la setmana vinent. Així mateix, si l’usuari disposa de contracte de butà, també pot sol·licitar les seves bombones al web https://pidetubombona.repsol.es/ o mitjançant l’aplicació Bombona Butano Repsol.

Queixes sobre demores en el repartiment
En el comunicat que ha difós la PIMEF, fa constar que ha tornat a rebre “diverses queixes sobre el repartiment de butà i propà” en ple començament de la temporada turística. La patronal assenyala que s’han produït “endarreriments de fins a 20 dies en alguns casos”. Una informació en línia amb la nota divulgada ahir pel Consell de Formentera.
Des de PIMEF s’ha assenyalat que després de contactar amb el responsable de Repsol, els ha comunicat que “es troben encallats en aquest problema perquè a Formentera s’ha adquirit (o imposat) el costum de sol·licitar les comandes a través de WhatsApp a la persona que fa el repartiment”. El comunicat agrega que “procedint així és molt difícil que quedi constància de les incidències o retards”.

 

 

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES