Atesa la greu problemàtica mediambiental que provoquen les restes tabac i els problemes per a la salut derivats del seu consum, la formació insta el Consell Insular a promoure el programa “Platges sense fum” del Govern balear.
Davant diverses iniciatives individuals i col·lectives endegades darrerament per a donar visibilitat al problema, des de la coalició s’entén que ha de ser l’administració la que posi les mesures pertinents i efectives per solucionar una problemàtica que afecta tant al medi ambient com a les persones.
Per al grup opositor, el programa “Platges sense fum” pot ser una bona ferramenta per promoure i potenciar els estils de vida saludables i la cura de les platges Formentereres, lliures de fum i residus. Suggereixen també que malgrat que ara mateix no es preveuen sancions per fumar en aquests espais, aquesta decisió correspon al Consell.
Aquesta proposta, apunten des de Sa Unió, neix de la necessitat que tant turistes com residents a Formentera prenguin consciència i se sensibilitzin dels danys i la contaminació que l’ecosistema pateix amb el fum i les llosques, que poden trigar fins a 10 anys a degradar-se.
Sa Unió se suma a la lluita contra les llosques de tabac a les platges
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

El servei de recollida de residus avisa d’una vaga aquest estiu si Prezero no es replanteja el bloqueig salarial

Formentera aspira a revalidar la Bandera Verda d’Ecovidrio amb la participació de prop de 150 establiments de restauració


