Des d’on la justícia prepararà la seva expulsió. Recordam que els altres dos tripulants són menors i foren ingressats al centre de Protecció de Menors Pare Morey d’Eivissa.
La pastera, de fibra i poc més de 5 metres d’eslora, tocà terra la passada setmana as Carnatge, prop del Pou d’en Miquel Pere, al km 10,3 de la carretera principal i la Guàrdia Civil sospita que podria haver-hi tres ocupants més que no han estat detinguts.
Els investigadors apunten que la barca formava part d’un grup de tres embarcacions que van salpar de la costa algeriana rumb a Mallorca i que una d’elles es va separar de la resta i va acabar a Formentera. De fet, el mateix dimarts van arribar dues pasteres a Cabrera amb 16 persones a bord.




