En una enquesta del sindicat SATSE un 74% dels professionals de la infermeria asseguren que pateixen estrès i un 43% que pateixen la síndrome ‘burn out’, o sigui que “estan cremats a la feina”, mentre que un 82% opina que les seves condicions laborals s’han deteriorat a conseqüència de les retallades de la crisi econòmica. Aquestes situacions provoquen malalties i patologies entre aquests professionals, de manera que un 84% dels infermers de les illes pateixen alteracions del son, el 95% algun tipus de tensió muscular, el 89% inquietud, nerviosisme, ansietat, por o angoixa i un 61% alteracions gastrointestinals.
Tres de cada quatre infermers de les Balears asseguren sentir-se estressats
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

El Consell Insular expressa el seu condol per la mort de mossènyer Lucas Ramon Torres

La manca d’alumnes obliga a suprimir els graus mitjans de Cuina i Restauració de l’IES Marc Ferrer


