EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Cal seguir extremant les mesures anti contagi. Foto: 7bts

4 contagis nous a Formentera i una defunció a Eivissa

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 15
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 15

Segons la darrera actualització de l’àrea de Salut, durant la darrera jornada s’han detectat 4 nous positius per covid a Formentera, mentre que la xifra
d’infectats amb quadre lleu que resten sota seguiment d’atenció primària i aïllats a casa o a l’hotel pont torna a repuntar del centenar i se situa en 102 persones.
Els quatre malalts provinents de Formentera i ingressats en planta a Can Misses continuen en la mateixa situació.
D’ençà que es declarà la pandèmia, s’ha diagnosticat 659 casos de coronavirus a Formentera.

Eivissa
En les darreres 24 hores s’han detectat 32 nous positius a Eivissa i hi ha 65 persones hospitalitzades que es troben a les diferents unitats covid. Hi ha, a més, 9 pacients crítics a l’UCI. A Mallorca continuen hospitalitzats tres pacients d’Eivissa, dos a l’UCI de Son Espases i un a l’UCI de l’Hospital de Manacor. El 97% dels casos actius són lleus o asimptomàtics i reben seguiment per part dels equips d’Atenció Primària, en concret, 2.132 persones.
Ara com ara, hi ha 24 professionals en vigilància activa, dels quals 15 són positius.
Així mateix, cal lamentar la defunció ahir d’una dona de 86 anys, amb patologies prèvies, que es trobava ingressada a Can Vilàs.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!