EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
José Antonio Ferrer, amb el seu taxi. Arxiu

José Antonio Ferrer (Sector del Taxi): “Passes de tenir dies amb molta gent, a la calma”

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 24
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 24

José Antonio Ferrer, president de l’Associació Sindical del Taxi a Formentera, ha explicat que enguany el seu sector viu una temporada “poc estable” en què s’afina la diferència entre els caps de setmana i les baixades de demanda de dilluns, dimarts i dimecres. Una altra variació important és durant les nits, quan cauen significativament les sol·licituds de servei. Així mateix, Ferrer assenyala que les estades curtes de 2 o 3 dies, una tendència a l’alça els darrers anys, han transformat la mobilitat, ja que sovint els turistes volen visitar molts paratges de l’illa en poques hores.

A més, el president dels taxistes ha convingut que les 49 unitats (25 de fixes i 24 estacionals) desplegades durant la temporada alta són un número adequat per cobrir la demanda de l’illa, tot i que destaca la saturació puntual que generen els visitants d’un dia provinents d’Eivissa, que sol·liciten molts serveis en una franja horària acotada.
D’altra banda, el representant del sector reconeix que, com també ocorre entre altres conductors professionals, hi ha taxistes que van massa ràpid per algunes vies de l’illa.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!