TOP
Presentació de la destinació Formentera a la ITB de Berlín. CIF

Formentera cerca un mercat que valori la sostenibilitat a Berlín

L’àrea de Turisme es promociona aquests dies a la ITB de Berlín. Formentera hi està present amb un estand compartit amb la resta de les illes, on mostra material promocional sobre les activitats relacionades amb natura, cultura, gastronomia, esport i de salut que hi ha a l’illa en temporada baixa. Així mateix, també es fa incidència en el vessant sostenible de projectes com el Save Posidonia Project o el projecte formentera.eco, i en la necessitat de tenir cura del nostre medi ambient.

Públic especialitzat
La principal fira turística alemanya ha canviat de format i ara no es dirigeix al públic final sinó només al professional com ara operadors turístics, agències de viatge i premsa especialitzada entre d’altres. Avui, la vicepresidenta i consellera de Turisme, Alejandra Ferrer, ha fet una presentació de la destinació davant el sector turístic i el públic especialitzat.

La vicepresidenta ha explicat com els inicis del turisme a Formentera varen significar una millora de la qualitat de vida dels residents, però també un repte per aconseguir protegir l’illa i mantenir la seva identitat. “Gràcies a l’esforç de moltes generacions de formenterers i formentereres s’ha fet front a moviments especulatius, s’ha preservat la nostra illa amb el seu caràcter singular, i ara ens enfrontam a noves amenaces que hem de combatre”, ha explicat Ferrer. “Als nostres visitants els demanam que quan vinguin a gaudir de l’illa, ho facin amb respecte i amb ganes de conèixer la nostra cultura i la nostra gent”, ha declarat la vicepresidenta. En aquest sentit, s’ha projectat el vídeo titulat “Formentera, una illa per cuidar”.

International Media Marketplace (IMM)
Formentera també va participar ahir a l’International Media Marketplace de Berlín per promocionar l’illa entre el gran nombre de periodistes especialitzats en viatges assistents a aquest esdeveniment.
Tant aquest acte com la ITB es dirigeixen a públic de parla alemanya, que a més d’Alemanya, inclou Suïssa i Àustria. Després de la pandèmia no s’ha recuperat encara el nombre de visitants del mercat alemany. El 2022, el 5,5% dels turistes que ens varen visitar varen ser d’aquesta procedència.

“Aquestes accions les fem per reforçar i recuperar el públic alemany, un mercat que ha estat tradicionalment fidel a Formentera i ens agrada perquè sol cercar destinacions tranquil·les i dona importància a les mesures ecològiques”, ha conclòs Ferrer.

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES