EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Els migrants seran envits a Eivissa. BML/Arxiu

Localitzat un grup de 14 migrants a Sant Ferran

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 12
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 12

Efectius de la Guàrdia Civil i la Policia Local han interceptat aquesta matinada a les 03.20 h pels voltants de Sant Ferran a un grup de 14 persones migrants d’origen magribí, tretze homes i una dona en aparent bon estat de salut, després d’haver arribat a la nostra illa de manera irregular, segons ha informat la Delegació del Govern.

D’ençà que començà l’any, han arribat a Formentera o a les seves aigües territorials un total de 519 persones migrants de 34 grups procedents del continent africà, majoritàriament d’Algèria.

Protocol
El protocol habitual que s’aplica en els casos d’arribades irregulars de migrants, aquests passen un control sanitari i una primera assistència per part de Creu Roja. Després queden sota la custòdia de la Policia Nacional, que té un termini màxim de 72 h per tramitar el seu expedient de devolució en el cas dels majors d’edat.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!