TOP
Álvaro Mendoza, artista, a Ràdio Illa.

Avui, a les 19.00 hores: inauguració de l’exposició col·lectiva ‘L’art de la cuina’ a l”Ajuntament Vell

Un guisat de ratjada, bàsics com la tomata o l’all, una persona preparant molls amb referències a la mar, una botella d’herbes. Tot això, i més, es podrà veure, i fins i tot, olorar, ja que hi ha una proposta que incorpora espècies, a la nova exposició que acull la sala d’exposicions ‘Ajuntament Vell’ i que s’inauguara, avui a les 19.00 hores i es podrà visitar fins el 8 de novembre.

Diversos artistes i disciplines

Amb diversitat d’artistes i disciplines com pintura, escultura o fotografia, ‘L’art de la cuina’, proposa múltiples visions al voltant món de la gastronomia, tal com ens ha explicat na Diana Bustamante, de l”Associació d’amics de l’Art Contemporani de les Illes Balears’ (ArtambB). A més, Bustamante ha destacat que és l’última oportunitat per visitar aquesta mostra itinerant que acaba el seu recorregut amb la nostra illa.

Interpretacions

Per la seva banda, els artistes Álvaro Mendoza, Enric Riera i Carmen Liberal ens han exposat la seva interpretació de la temàtica, que han traslladat amb obres inspirades en plats, ingredients, i dinàmiques relacionades amb el procés de cuinar. Mendoza ha destacat que espera que els assistents surtin amb gana i que, per ell, la cuina és un moment de creativitat, de sentir, i de compartir amb altres, molt més que els ingredients.

Cartell amb la pintura d’Enric Riera, ‘Guisat de ratjada’.

Podeu escoltar l’entrevista a continuació:

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES