EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Toni Xica i Lluís Andreu (fill) s'abracen en la inauguració del CEIP Mestre Lluís Andreu, 1989.

S’Aixadamplada 2.0 recorda al mestre Lluís Andreu amb Encarna Magaña

Per Paquita Juan
Comentaris: 0
Visites 254
Per Paquita Juan
Comentaris: 0
Visites 254

Avui n’Encarna Magaña Alapont és la convidada a S’Aixadamplada 2.0, l’espai sobre cultura i cançó tradicional dirigit per Paquita Juan, Paquita de na Pepa. Amb ella hem recordat la figura de Lluís Andreu Minguet, mestre que exercí a Formentera des de 1925 a 1935 i que destacà per la seua implicació i arrelament a l’illa.

Lluís Andreu Minguet, segut al mig, amb corbata clara.

 

Aquest mestre, que avui dona nom a l’escola d’Infantil i Primària de Sant Francesc, destacà en els seus esforços per renovar l’ensenyament i en la introducció de la llengua catalana en l’educació, i fou represaliat pel seu compromís amb els valors republicans.

S’Aixadamplada 2.0 s’emet els dilluns a les 12 hores i es reemet els dissabtes a les 14 hores. A més, podreu escoltar tots els episodis a radioillaformentera.cat.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!