EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Rafa Ramírez a Ràdio Illa, avui.

“Artal Mayans ha invertit temps a desmantellar la conselleria d’Habitatge”

Per Radioilla
Comentaris: 2
Visites 18
Per Radioilla
Comentaris: 2
Visites 18

El secretari general del PSIB-PSOE de Formentera, Rafa Ramírez, ha lamentat a Ràdio Illa que el Govern balear no hagi impulsat cap nova promoció d’Habitatge de Protecció Oficial malgrat que en la legislatura anterior el Consell facilità un inventari de sòl públic per construir-ne. A més, ha destacat que les obres dels Habitatges de Protecció Oficial de Sant Ferran han quedat aturades.

D’altra banda, ha criticat que el programa Lloguer Segur del Govern no s’adeqüi a la realitat de les Pitiüses. En aquest sentit, a més de subratllar que aquest programa no ha aconseguit captar cap habitatge a la nostra illa, ha indicat que l’inquilí hauria d’assumir un màxim de gairebé 1.500 euros a Formentera i Eivissa, una xifra superior a la Mallorca i Menorca, tot i que a les Pitiüses el cost de la vida és més elevat i les temporades turístiques són més curtes.

Per aquest motiu, Ramírez ha reclamat que el programa de Lloguer Segur hauria de preveure que el Govern assumeixi una major proporció de la renda del lloguer i que no cobreixi únicament el 30% com a la resta de les Balears. En definitiva, diu Ramírez, ara per ara, “hauran de pagar més els ciutadans que menys tenen” i ha opinat: “Això és discriminació negativa”.

Córdoba i Mayans

Sobre el problema de l’habitatge, Ramírez ha declarat: “Què ha fet el nostre diputat [Llorenç Córdoba]? Res. Què ha fet Artal Mayans, conseller d’Habitatge? Res, bé, ha invertit temps a desmantellar la conselleria d’Habitatge”.

Així mateix, ha criticat que el Govern balear hagi nomenat un nou subdirector de Gestió de la Gerència de l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera que està sent investigat per la Fiscalia per un delicte d’infidelitat a la custòdia de documents i violació de revelació de secrets per la Fiscalia d’Eivissa. Ramírez ha declarat: “El posen en un lloc on la informació sensible de pacients és immensa… S’ha de dir alguna cosa més? Que no ho veuen?”

En un altre àmbit de coses, el socialista ha criticat la gestió de la crisi laboral amb les treballadores de la Residència: “La consellera [Cristina Costa] no s’hauria d’haver aixecat de la taula sense haver arreglat el problema”.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!