EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Anna Costa i Patrícia Gea mostren el llibre.

Dijous es presenta ‘Rodolins acolorits’, un conte fet a Formentera per apropar-nos a la diversitat funcional

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 17
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 17

Rodolins acolorits per a grans i petits és una de les novetats per aquest Sant Jordi a Formentera. Escrit per Anna Costa i il·lustrat per Patrícia Gea, és un llibre didàctic adreçat a infants entre 0 i 6 anys i a persones amb diversitat funcional que ensenya a identificar i aprendre els colors bàsics mitjançant un sistema de lectura fàcil basat en la rima. El conte, imprès a Eivissa i editat per Miquel Costa editor, reuneix set històries sobre l’acceptació i la tolerància que ajuden a grans i petits a entendre la diversitat funcional. A continuació us oferim l’entrevista íntegra amb Anna Costa i Patrícia Gea.

Els diners recaptats pel llibre, que val 17 euros, aniran destinats a l’associació Diver Gent, una associació de Formentera per a la inclusió, que neix de la voluntat d’acompanyar, assessorar i ajudar a persones diversament hàbils i a les seves famílies.
Aquest dijous, 20 abril, a les 19.30 h se celebra la presentació de Rodolins acolorits al Centre Antoni Tur Gabrielet, amb participació de l’autora dels textos, Anna Costa, la il·lustradora, Patrícia Gea, i l’editor Miquel Costa, en un acte conduït per Cintia Llaquet, de l’Associació Diver Gent.

 

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Articles relacionats

Articles relacionats

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!