TOP
Presentació de la Passarel·la de Moda 2020. Foto: CIF

La 13a Passarel·la, en mode virtual

El Consell de Formentera ha presentat avui la Passarel·la de la Moda de Formentera, esdeveniment que enguany se celebra de manera virtual per motius de seguretat per mor de la covid. La vicepresidenta primera i consellera de Comerç, Ana Juan, juntament amb la tècnica de l’àrea, Amalia Mora, han presentat la tretzena edició de la Passarel·la de la Moda de Formentera, que en aquesta edició consisteix en la realització d’un vídeo promocional, que s’ha gravat durant el mes d’agost en diferents escenaris naturals de l’illa, amb les firmes locals i sis models professionals.

Potenciar i ajudar les dissenyadores i dissenyadors de Formentera
La consellera Ana Juan ha assenyalat en la presentació que “en aquest any tan complicat per a tothom, el Consell no volia que els dissenyadors de l’illa de Formentera es quedassin sense la forma més atractiva que tenen d’expressar els seus dissenys”. Per a Juan, l’objectiu d’aquesta passarel·la virtual, “és seguir fomentant i promocionant l’activitat dels comerciants i els dissenyadors locals”.
Per la seva banda, la tècnica Amalia Mora ha destacat que la gravació es va fer “en una escenografia adaptada a les característiques naturals de l’illa i en un entorn de gran bellesa paisatgística” i que en aquesta passarel·la es mostraran les darreres tendències en joies, vestuari calçat i complements. “Aquest desplegament busca potenciar i ajudar els creadors, així com fomentar la moda que es dissenya i es vesteix a l’illa”, ha assegurat.

Emissió en salons internacionals
L’edició d’enguany compta amb les següents firmes: Equilibre & Tito Solaris, Ur Joies, Janne Bikinis, Michele Crocitto (Vesti l’Arte), Elena Hurtado&Lorenzo Pepe, Majoral, Macramé & Acho, Ishvara, Kavra de Formentera i Molly Malone. La consellera Ana Juan també ha agraït el treball dels professionals de la perruqueria i estètica Aquario, les models que han participat en el vídeo, així com la feina feta pel director del vídeo, Alfredo Montero, “que ha recollit en el seu treball l’essència de la moda formenterera i la riquesa natural i paisatgística de l’illa”.
Aquest vídeo, que s’ha fet en dues versions de 2 i 12 minuts, també es difondrà a les fires de moda, turístiques i televisions. Amalia Mora ha destacat que aquesta passarel·la virtual s’emetrà en diferents salons internacionals a partir del mes de setembre.
El pressupost per la realització de l’esdeveniment d’enguany és de 20.713 euros que inclou la contractació de models i el seu allotjament, producció i realització de vídeo, perruqueria i maquillatge.

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES