La línia verda soluciona tres de cada quatre incidències

L’aplicació Línia verda soluciona tres de cada quatre incidències que els ciutadans notifiquen
A través d’aquesta APP la població pot fer arribar de forma anònima qualsevol problema que afecti la via pública.
Des del mes de juny s’han registrat 507 incidències, el que suposa una mitjana de més de cinc al dia. De moment s’ha donat solució al 75% dels casos, mentre que un 11% no procedeixen, perquè són en relació a propietats privades o espais on són competents altres administracions com la Demarcació de Costes, hi ha poc més d’un 7% en procés, un 2% pendents i un 3,5% que han quedat ajornades fins que conclogui la temporada turística.
La majoria de les incidències, gairebé el 50%, estan relacionades amb desperfectes en els contenidors d’escombraries o acumulació de residus abandonats en els voltants i quasi un 20% amb desperfectes en voreres.
D’altra banda, més d’un 15% de les incidències fan referència a la neteja viària i la resta notifiquen problemes en espais com parcs infantils, mobiliari urbà, enllumenat o papereres.
Després d’enviar la notificació, l’usuari pot estar informat a través de l’aplicació Línia Verda del procés de solució que està seguint la incidència.

About Author

Comments are closed.

background