EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Es vol augmentar el 2% actual de suïssos que estiuegen a la nostra illa. SWA

Missió a Suïssa per augmentar el nombre de visitants a Formentera

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 4
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 4

L’àrea de Turisme està fent una missió de vendes a Zuric, i la pròxima setmana en farà una altra a Ginebra. Allí, Formentera es reuneix amb agents de viatge especialitzats en el públic de Suïssa per explicar totes les possibilitats que ofereix la nostra illa en temporada baixa.

“D’aquesta manera se cerca atreure turistes suïssos, que solen fer viatges de llarga durada i se senten còmodes amb el clima primaveral que ofereix Formentera durant la temporada baixa”, ha explicat la vicepresidenta i consellera de Turisme, Alejandra Ferrer.
El 2022 el mercat suís va suposar un 2% del total de visitants i amb accions com aquesta es vol que guanyi presència.

Les rutes ornitològiques són un dels atractius de ven Formentera. Jose A Arribas

 

A Suïssa s’hi ha dut material promocional de Formentera on es destaquen les oportunitats que oferim per practicar esport o gaudir de l’oferta cultural, patrimonial o culinària, així com propostes perquè el visitant s’endinsi en la natura o faci rutes ornitològiques mentre coneix el nostre passat i tradicions més arrelades.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!