EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

Torna el Jazz Festival a Formentera per celebrar el seu 5è aniversari

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 14
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 14

Els propers 6, 7, 8 i 9 de juny, Formentera es torna a inundar de música amb l’arribada del Formentera Jazz
Festival, apostant per l’elegància i la llibertat de la música jazz, aquest 2019 celebra el seu 5è aniversari. El festival està obert a tots els públics i és gratuït.

Unes 5.000 persones podran gaudir del 6 al 9 de juny del Jazz Festival, una iniciativa del músic i productor cultural formenterer Maxwell Moya. La trobada tornarà a estar oberta a l’ampli ventall de varietats del jazz a més d’altres gèneres com el hip-hop, el funk, el latin Jazz, la música brasilera, el flamenc i fins i tot música electrònica.
En aquesta edició podrem gaudir del Jazz Festival en diversos escenaris com al Blue Bar, a la Platja de Migjorn, al Chezz Gerdi, a la plaça de Sant Francesc  i per primera vegada al Restaurant Sa Panxa de Sant Ferran. Alguns dels artistes que formaran cartell són Tonina SaputoPerico SambeatMax Holm Trio, Ermanno Panta & Banda Zeitun, DjUri Calleja i Midi Jazz Club.

Com cada any, el Formentera Jazz Festival convidarà en la seva última nit, a tots els músics que estiguin a l’illa a unir-se en una gran Jam session, en la qual la improvisació, essència de la música jazz, serà l’únic fil conductor.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Articles relacionats

Articles relacionats

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!