EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
El far de la Mola. Arxiu

Un nou cas d’infecció i 5 persones amb quadre lleu

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 4
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 4

A Formentera s’ha registrat 1 nou cas de contagi per covid durant la darrera jornada. El total de malalts de l’illa ascendeix a hores d’ara a 5 persones amb quadre lleu, aïllades i sota seguiment facultatiu. D’ençà que començà la pandèmia s’han diagnosticat 717 casos de coronavirus.

A la veïna Eivissa s’han detectat 17 casos nous i s’han donat 14 altes. A més, hi ha 198 pacients que presenten un quadre lleu i resten aïllats. En hospitalització, hi ha 10 persones a diferents plantes i 2 a l’UCI.
No hi ha canvis entre els professionals sanitaris, n’hi ha quatre en vigilància activa, dels quals tres són positius.

Campanya de vaccinació
Quant a les dades de vacunació, a Formentera s’han administrat 14.067 dosis, 99 més que ahir i hi ha 7.801 persones que han rebut almenys un vaccí, és a dir, un 72,6% del total del col·lectiu diana, que és tota la població major de 12 anys.
D’altra banda, són 7.539 les persones que ja han completat la pauta d’immunització, un 70,3% de la població. Salut indica que en aquest grup hi ha les persones que han rebut dues dosis, les que han passat la malaltia (i per tant només els correspon una única dosi) i les que són inoculades amb la monodosi de Janssen.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!