EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Imatge que il·lustra les Xerrades per a famílies i docents 2019/20.

Xerrada en línia: ‘Recompenses i càstigs en polèmica’

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 4
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 4

L’educadora social i mediadora familiar, Estela Berenguer, tanca aquest dijous 21 de maig el cicle ‘Xerrades per a famílies i docents’ amb la conferència ‘Recompenses i càstigs en polèmica’. La xerrada s’oferirà en directe, a les 17 hores, a la pàgina de Facebook Formentera es queda a casa.
La xerrada completa el cicle de nou conferències que va començar el passat 10 d’octubre i que, com ha recordat el conseller de Benestar Social, Rafael Ramírez, “és un espai d’aprenentatge i d’intercanvi de coneixements i experiències amb professionals, centrat en l’educació dels nostres infants”. “Aquest cicle de xerrades ha passat de cinc a nou conferències en un any i l’objectiu de la conselleria és avançar en la formació de les famílies en aquest àmbit”, ha assenyalat el conseller.
El cicle ha estat organitzat per la conselleria de Benestar Social del Consell de Formentera amb la col·laboració l’àrea d’Educació del mateix Consell, el CEP (Centre de Professors de Formentera), i la FAPA de Formentera.
Arran de la situació de confinament per la crisi de la Covid-19, les tres darreres conferències s’han ofert en directe, a través de la pàgina de Facebook Formentera es queda a casa, on els seguidors també poden intercanviar opinions amb els conferenciants.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Articles relacionats

Articles relacionats

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!