EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

Limitacions al trànsit per la 40a edició de la Mini Marató de Formentera

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 28
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 28

Demà dijous, que és festiu a tot l’estat, se celebra a Formentera la 40a edició de la Mini Marató Memorial John Tunks, que sortirà de la plaça de la Constitució a partir de les 10.30 del matí. La prova, de 12 km partirà de Sant Francesc cap a la Savina, i d’allà cap as Pujols i Sant Ferran per tornar a sa Raval. La competició comptarà un any més amb la modalitat de cursa a peu i patinatge.
La inscripció es pot fer a través d’Elitechip.net i té un preu de 10 euros, mentre que pels infants és gratuïta. Les curses en categories de formació partiran de la plaça a partir de les 12 h i tendran un recorregut reduït.

Trànsit limitat
Les restriccions al trànsit afectaran el recorregut de la cursa, a les carreteres al voltant de l’estany Pudent, entre les 10:20 i les 12:30. Es tallarà la circulació de forma progressiva i s’anirà obrint al pas de la cursa, que fa la volta a l’estany Pudent en el sentit de les agulles del rellotge.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!