EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe

Els Socialistes de Formentera defensen l’espai satíric de Ràdio Illa

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 2
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 2

L’Agrupació Socialista de Formentera ha enviat la següent nota de premsa sobre l’anunci del PP d’estudiar mesures legals contra Ràdio Illa:
Davant les intencions del PP Balear, que estudien emprendre accions legals contra Ràdio Illa i la seva secció satírica de l’Home des Senalló, el grup socialista de Formentera ha declarat avui, que el seu partit defensarà sempre les llibertats i drets democràtics que empara la Constitució espanyola.
En aquest sentit, considera que la gravació d’una telefonada en què el personatge intenta vendre vots de suposats emigrants de la Pitiüsa menor a canvi de diners, “entra dins el legítim dret a la llibertat d’expressió, perquè contribueix al manteniment d’una opinió pública crítica i plural”.
En aquesta línia, Ana Juan ha manifestat que “aquesta secció sempre ha criticat i fet mofa de tots els partits polítics per igual”, i que “és una mostra d’una societat democràtica, sana i plural”.
Per finalitzar, la consellera ha defensat que “estam al costat dels responsables de la ràdio pública de Formentera, del seu coordinador i dels treballadors que fan possible aquest mitjà de comunicació”.
A més, el comunicat recull la declaració de la consellera Ana Juan: “Entenem que la sàtira de l’Home des Senalló s’emmarca dins del dret a la llibertat d’expressió”, una afirmació a la qual la socialista ha afegit que “la setmana anterior [l’Home des Senalló] va telefonar al PSIB i ens ho vam prendre amb humor”.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!