Aquest equipament, que en el darrer curs ha estat situat en un dels mòduls prefabricats del col·legi de Sant Ferran, s’ha quedat sense espai després que la conselleria balear d’Educació hagi reclamat l’aula per ubicar-hi un dels grups de primària.
Fins a l’any passat la classe s’utilitzava als matins per impartir lliçons de música i a la tarda com a biblioteca.
L’alumnat del centre, que en el curs passat estava vora els 280 nens ha crescut enguany fins als 297, pel que s’han hagut de desdoblar dos grups de primària. De fet, una de les classes de sisè passarà a ocupar l’espai que s’emprava com a biblioteca, mentre que les lliçons de música s’hauran d’impartir en l’aula de cada grup i no tendran un espai específic, segons ha explicat a Ràdio Illa la direcció del centre.
El Consell Insular, titular de les biblioteques municipals, ha informat Ràdio Illa que el material de la biblioteca de Sant Ferran s’ha transferit a Sant Francesc i que està previst que de cara a novembre s’inauguri un nou punt de lectura a la localitat de ses Roques, tot i que encara no han transcendit detalls sobre on es podria localitzar.
En tot cas, des de la direcció del Col·legi de Sant Ferran s’ha assenyalat que és difícil trobar un espai per la biblioteca en el recinte d’aquest centre educatiu.
Així mateix, fonts del Consell han lamentat que l’avís de la conselleria balear d’Educació hagi arribat al setembre, tot i que des de la institució insular s’ha mostrat comprensió pel fet que l’organització del procés d’escolarització hagi obligat al Govern balear a reclamar l’aula amb poca antelació.

Sant Ferran es queda sense biblioteca pública
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Esther Mercedes (UGT): “Qualsevol empresa, fins a la sabateria de la cantonada, té l’obligació de tenir protocols contra l’assetjament masclista”

El Consell reactiva els Pressupostos Participatius: Consell d’Entitats, el pròxim dilluns

