EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Vista aèria de s'Espalmador.

Expulsats de s’Espalmador

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 11
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 11

Segons avança Noudiari.es, la Xarxa de Suport Mutu d’Eivissa, nascuda a l’illa arran de la crisi de la COVID-19, ha denunciat que la família canadenca que estava fondejada s’Espalmador a bord del vaixell Water Dogs s’ha vist obligada a traslladar-se a Itàlia sota amenaça d’arrest si continuava en aigües de Formentera.
Aquesta entitat explica que els tripulants havien set autoritzats a desembarcar amb una llanxa per comprar a terra ferma, però darrerament la Guàrdia Civil i Autoritat Portuària els ho havien prohibit i els instaven a fer una darrera compra per tornar al seu port d’origen, al Canadà.
Finalment, el passat dilluns la família va contactar amb la Marina italiana, que va acceptar la seva arribada al port de Caloforte, a Sardenya.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!