TOP
Imatge d’arxiu d’una competició de ciclisme a la nostra illa. (Foto: CIF)

‘Illes Balears Bike Contra el Càncer’: ciclisme solidari els dies 20 i 21 de setembre a Formentera

Avui al ‘De Far a Far’ de Ràdio Illa hem parlat amb Inés Aranguren, de l’Associació Espanyola contra el Càncer, per parlar del repte solidari que es farà els dies 20 i 21 de setembre també a la nostra illa, l’“Illes Balears Bike Contra el Càncer”, coincidint amb el Dia Mundial de la Recerca contra el Càncer.

Inés Aranguren ha explicat que aquesta iniciativa, impulsada per l’associació, anima la població a sumar quilòmetres contra el càncer de manera lliure i virtual, pedalant la distància que cadascú decideixi (10, 20, 50 km o més) i, després, compartint l’experiència a les xarxes socials.

Aranguren assenyala que la prova no és competitiva i està oberta a persones de totes les edats i nivells, incloent-hi famílies i aficionats. El preu de la inscripció és de 30 euros i inclou un mallot de la marca GOBIK, líder en equipacions ciclistes.

Inscripcions

Tal com ha assenyalat l’entrevistada d’avui, les inscripcions es poden fer a través del web de l’associació, i els participants de Formentera podran recollir el seu mallot al punt d’atenció que l’entitat té a l’illa a partir del mes de setembre.

Recerca oncològica

Els fons recaptats es destinaran a finançar projectes de recerca oncològica i als serveis d’atenció i suport que l’associació ofereix a pacients i familiars. En la primera edició es van recaptar més de 10.000 euros.

Albert Torres

El campió mundial de ciclisme en pista i corredor del Movistar Team, Albert Torres, repeteix enguany com a padrí de la iniciativa i anima la ciutadania a pedalar per una bona causa.

Podeu escoltar l’entrevista sencera aquí:

Compartir

Deixa una resposta

PROGRAMES