EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Business theme, internet online shopping concept, shopping delivery, shopping cart carry shopping mail box and blur background of shopping bag and open laptop

La Cambra de Comerç organitza una sessió en línia sobre ‘marketplaces’ i transformació digital per a pimes

Per Ràdio Illa.
Comentaris: 0
Visites 96
Per Ràdio Illa.
Comentaris: 0
Visites 96

La Cambra de Comerç d’Eivissa i Formentera ha anunciat que el proper dimarts 17 de març, a les 11:00 h, tindrà lloc de forma gratuïta i en línia la jornada “Acelera Pyme: Domina els Marketplaces del futur: IA, automatització i creixement exponencial”, impartida pel Sr. Joan Cornet, Co-CEO de Koa Eco.

Objectius

Aquest webinar està dissenyat per ajudar les petites i mitjanes empreses a identificar els marketplaces més potents, és a dir, plataformes de venda en línia, triar els més adequats per al seu negoci i aprendre estratègies per multiplicar les vendes. A més, els participants podran conèixer com aplicar la intel·ligència artificial i l’automatització per mantenir-se a l’avantguarda del comerç electrònic.

Segons la Cambra, l’objectiu de la jornada és oferir les claus per aprofitar el creixement exponencial que els ‘marketplaces’ poden aportar a les pimes i impulsar la transformació digital de les empreses locals.

Informació

Els interessats poden inscriure’s de manera gratuïta a través de la Cambra de Comerç d’Eivissa i Formentera. Per a més informació, poden contactar al telèfon 971 301 492 o enviar un correu electrònic a camara@camaraibizayformentera.com.

La Cambra convida tots els empresaris de l’illa a participar i descobrir com la digitalització pot revolucionar el seu negoci.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!