EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Treballs als camins. Foto: CIF.

El Consell executa de forma progressiva el condicionament dels camins i treballa en la reparació de la carretera des Cap

Per Radio Illa.
Comentaris: 0
Visites 212
Per Radio Illa.
Comentaris: 0
Visites 212

El Consell Insular de Formentera ha traslladat que està executant aquests dies diverses actuacions de condicionament i manteniment de la xarxa de camins públics de l’illa amb l’objectiu de millorar-ne l’estat abans de l’inici de la temporada turística.

Reparació del ferm i aportació de material

Segons ha explicat el conseller Javi Serra, els treballs consisteixen “principalment en la reparació del ferm, l’aportació de material i la seva posterior compactació, amb l’objectiu de millorar l’estabilitat i la seguretat dels camins i facilitar-ne l’ús tant per part dels residents com dels visitants”.

Carretera des Cap

Paral·lelament, l’ens insular exposa que aquests dies també s’estan realitzant treballs de reparació a la carretera des Cap, una actuació destinada a millorar l’estat general d’aquesta via. En aquest tram s’està intervenint en la millora del paviment, les voreres i el ferm amb l’objectiu de reforçar la seguretat i la qualitat de la infraestructura viària.

“De manera progressiva”

Segons el que han assenyalat des de l’administració, els treballs s’estan duent a terme de manera progressiva en diferents punts del territori i formen part de les tasques habituals de manteniment que la institució realitza al llarg de l’any per garantir unes condicions adequades de circulació.

“Infraestructures adequades”

El vicepresident segon i conseller d’Economia, Territori i Infraestructures, Javier Serra, ha destacat que aquestes actuacions “no només responen a la preparació de la temporada turística, sinó també a la voluntat de garantir unes infraestructures viàries adequades per als residents, que utilitzen aquests camins i carreteres durant tot l’any”.

Amb aquestes actuacions, el Consell assegura que “continua treballant en el manteniment i la millora de la xarxa viària de l’illa, especialment en un moment previ a l’inici de la temporada turística, quan la mobilitat a Formentera augmenta notablement”.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!