EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Retall del cartell

Chimichurri promet “un final èpic” al Formentera Rockea II amb totes les bandes damunt l’escenari

Per Pep Juan
Comentaris: 0
Visites 86
Per Pep Juan
Comentaris: 0
Visites 86

La banda Chimichurri serà una de les protagonistes del Formentera Rockea II, el festival de rock local que se celebra demà divendres 8 de maig a l’Espai Cultural de Sant Ferran. El cantant i guitarrista del grup, José Rulo, ha avançat a Ràdio Illa que preparen “moltes sorpreses” per a una nit que acabarà amb una gran jam conjunta entre totes les bandes participants.

Hi haurà convidats, dos bateries, músics de Sur i un final molt potent amb totes les bandes juntes”, ha explicat Rulo, que assegura que el públic trobarà una autèntica “festa rockera”.

A més dels clàssics del grup, Chimichurri presentarà algunes cançons noves del disc que estan acabant de mesclar. El treball s’ha enregistrat a Còrdova (Argentina) i actualment la banda es troba immersa en el procés final de producció.

Un festival que creix

Rulo també ha destacat l’esforç de l’organització del festival, encapçalada per membres de Sur Rock, i ha valorat positivament el canvi d’ubicació cap a l’Espai Cultural de Sant Ferran.

“Està més visible i serà espectacular”, assegura el músic, que confirma que el festival es farà igualment encara que hi hagi pluja gràcies a la gran carpa instal·lada per a l’ocasió.

El Formentera Rockea II començarà a les 20 h i s’allargarà fins a les 2 de la matinada amb actuacions de Javi Farías & Maj3, Maya Alexander Band, Sur Rock i Chimichurri.

 

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Articles relacionats

Articles relacionats

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!