EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Vista aèria de la Mola.

Dimecres 1 de juliol: Endesa anuncia talls elèctrics a la Mola

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 140
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 140

Endesa ha notificat interrupcions en el subministrament elèctric de la Mola previstos per dimecres 1 de juliol per l’execució de treballs a la xarxa.

De 8.30 a 14.30 hores es podran produir talls al nucli del Pilar, a la venda de sa Talaiassa, a la carretera de la Mola, al camí des Ram i al Polígon 14.

Cal recordar que Endesa informa de possibles talls del servei en la zona i franja horària indicades. Ara bé, això no vol dir que la interrupció en el subministrament hagi d’afectar necessàriament a tota la zona ni durant totes les hores assenyalades.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!