Els veïns de Sant Ferran i dels voltants de Cala en Baster, es veuran afectats aquest divendres 7 d’agost per dos talls programats del subministrament elèctric amb motiu de treballs de millora i ampliació de la xarxa, segons ha informat Endesa.
El primer tall està previst de les 8.30 a les 10.00 hores, mentre que el segon es durà a terme de les 14.30 a les 17.30 hores.
Les interrupcions afectaran principalment els carrers Major, Sant Jaume, Guillem de Montgrí, Joan Castelló i Guasch, Tarragona, València, Gandia, Menorca, Mallorca, l’Havana, Alacant, d’Atzaró, Freus, Sol i Almendros, així com les zones de Cala en Baster, sa Punta, ses Roques, es Molí de s’Estany i s’Estany Pudent, entre d’altres.
Cal recordar que Endesa informa de possibles talls del servei en les zones i franja horària indicades. Ara bé, això no vol dir que la interrupció en el subministrament hagi d’afectar necessàriament tota la zona ni durant totes les hores assenyalades.




