El club roig-i-negre ha estat seleccionat entre els 12 guardonats pels Premis Esports IB que per primera vegada concedeix la comunitat autònoma.
L’Executiu balear lliurarà, en una gala que se celebrarà el pròxim 22 de desembre, aquests premis, que són designats a proposta de l’Assemblea Balear de l’esport.
El Formentera serà reconegut com a millor equip masculí, després de proclamar-se campió de Lliga a Tercera Divisió la darrera temporada i aconseguir l’ascens a Segona B.
A més del club roig-i-negre, també seran guardonats altres esportistes i entitats pitiüses com el Puig d’en Valls d’handbol, el seu entrenador, Noel Cardona i el jove àrbitre de futbol, Antonio Luna.
El Govern balear premiarà al Formentera
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Jacobo i Iker Domínguez aconsegueixen la primera posició en la seva categoria al Campionat de Fosa Universal

Bàsquet d’ahir i d’avui amb en Paco Herráiz: des del gran any dels Knicks fins al dream team iugoslau del 91


