EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
Un de les embarcacions per a la vigilància i conservació de la mar del Govern. CAIB

‘Francolí Comenta’ l’entrada en funcionament de les barques de vigilància: “És com que et regalin un raspall quan ja t’has quedat calb”

Per Jahmila_Radioilla
Comentaris: 0
Visites 73
Per Jahmila_Radioilla
Comentaris: 0
Visites 73

En una nova edició de la secció satírica de la humorista eivissenca Irene Roig Francolí, Francolí ha comentat la notícia de l’entrada en funcionament de les barques de vigilància del Govern Balear després de l’estiu i la notícia d’uns turistes americans que van haver de pagar 44 euros per un gelat a Roma.

Podeu escoltar la secció sencera a continuació:

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Cerca notícies

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!