El nou conseller de Transició Energètica i Sectors Productius, Juan Pedro Yllanes, aborda a Ràdio Illa l’estat de la subestació elèctrica des Ca Marí, el tercer cable de connexió amb Eivissa, el nou projecte de planta fotovoltaica de la Mola i el mal estat de la xarxa elèctrica a Formentera.
Govern balear: “La turbina més antiga de tot l’Estat espanyol és la de Ca Marí”
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

Consell i Acción Francisco s’uneixen per frenar l’abandonament de gats a Formentera

El ‘Fons Pitiús de Cooperació’ organitza un taller al Casal i obre un concurs de fotogràfic sobre l’ús de l’aigua


