Aquest matí ha tengut lloc la signatura del conveni d’adhesió entre la Confraria de Pescadors de Formentera i la PIMEF (Petita i Mitjana Empresa de Formentera). Amb aquest conveni la confraria tendrà accés als serveis i l’assessorament que ofereix la federació empresarial de Formentera, mentre que la PIMEF guanya força amb la incorporació d’un nou sector.
Pep Mayans, president de PIMEF, ha manifestat la seva “satisfacció amb aquesta nova incorporació i davant la possibilitat de treballar i ajudar a un teixit empresarial tan propi de l’illa i que marca la identitat de Formentera”. Per la seva banda Ivan Pérez, president de la Confraria, afronta aquesta unió amb “la il·lusió de treballar colze amb colze buscant vies per potenciar el sector pesquer i principalment fomentar el consum de tots els tipus de peix autòcton de l’illa”.

La Confraria de Pescadors passa a formar part de la PIMEF
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

El Govern i la UIB presenten els resultats d’un projecte per monitorar la conductivitat de la xarxa de sanejament a Formentera

Formentera ha registrat 21 hectàrees forestals gestionades en tasques de prevenció d’incendis el 2025

