Una majoria de representants de la cambra, formada pels grups parlamentaris MÉS per Mallorca, Podem, Més per Menorca i el PSIB ha presentat una Proposició no de Llei per donar suport al col·lectiu docent i a la comunitat educativa. La moció respon als atacs i acusacions d’adoctrinament polític a l’alumnat que ha rebut «el col·lectiu docent i la comunitat educativa» de les Balears, així com els professors de Catalunya i del País Valencià.
Des de Més per Mallorca, s’ha assenyalat que la campanya de desprestigi contra els docents procedeix d’alguns partits estatals de la dreta, en referència a PP i Ciutadans. En aquest sentit, tant els populars com el partit taronja han assegurat que les seves acusacions no es dirigien cap a tot el col·lectiu de professors sinó que els casos d’adoctrinament a les aules són “puntuals”.
El Parlament mostrarà suport a la comunitat educativa davant les acusacions d’adoctrinament
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

La manca d’alumnes obliga a suprimir els graus mitjans de Cuina i Restauració de l’IES Marc Ferrer

Comença la setmana de l’Orgull a Formentera. “La falta d’espais continua sent un dels principals reptes a Formentera”


