El govern de la Generalitat escollit a les eleccions del 2015 ha passat aquesta nit entre reixes o a l’exili. La jutge de l’Audiència Nacional Carmen Lamela, va decretar ahir presó incondicional per al vicepresident, Oriol Junqueras, i per als set consellers que ahir van anar a declarar.
L’únic que ha pogut sortir ha set el conseller d’empresa, Santi Vila, a qui la magistrada diferencia per haver dimitit abans de la declaració d’independència, i li ha imposat una fiança de 50.000€.
Avui hem parlat a la tertúlia ciutadana amb na Maite Ferrer, Na Dolores Fernández i en Gianni Virgona.
La pots tornar a escoltar aquí:
La presó dels consellers a la tertúlia de Ràdio Illa
Deixa el teu comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.Articles relacionats
Articles relacionats

La manca d’alumnes obliga a suprimir els graus mitjans de Cuina i Restauració de l’IES Marc Ferrer

Comença la setmana de l’Orgull a Formentera. “La falta d’espais continua sent un dels principals reptes a Formentera”


