EN DIRECTE Obrir el reproductor en directe
La selecció d'handbol platja de Noruega, amb l'equipació obligatòria i la que han triat les jugadores (dreta).

Ulleres Violeta: Les dones estan còmodes a les competicions esportives?

Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 8
Per Radioilla
Comentaris: 0
Visites 8

Avui a l’espai sobre feminismes de Ràdio Illa, Ulleres Violeta, Natalia Surop reflexiona sobre la igualtat i el paper de les dones en els Jocs Olímpics i en altres competicions esportives. Surop comenta el cas d’Ona Carbonell, la capitana de la selecció espanyola de natació sincronitzada, que ha criticat que les atletes hagin d’escollir entre alletar o competir a la cita olímpica de Tòquio.
Entre altres temes, també abordam el cas de les jugadores de la selecció femenina d’handbol platja, que han set sancionades després de negar-se a vestir calcetes en comptes de calçons a l’Europeu de Bulgària.

No us perdeu altres edicions d’aquest espai en què també hem xerrat de la desigulatat en el futbol, de masclisme i pel·lícules infantils,  d’estereotips, dels tics sexistes en la roba dels infants, de la publicitat i les dones en el Dia de la Mare o del cas de Juana Rivas.

Deixa el teu comentari

Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.

Registra't a Ràdio Illa

Crea un compte per poder comentar les publicacions i participar en els debats.

Ja tens usuari? Inicia sessió!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!

Inicia sessió a Ràdio Illa

No tens usuari? Registra't!